Vår mottagning
silvekliniken

Vår mottagning

Silvekliniken ligger i Staffanstorp mellan Malmö och Lund och är en av Sveriges äldsta, största och mest välrenommerade homeopatiska mottagningar. Kliniken etablerades 1975 av min far Homeopat Sven-Arne Silve, vi arbetade tillsammans mellan 2001 till 2007 då min far gick i pension.

Jag fortsätter att driva Silvekliniken efter min fars motto: "Kunskap, Erfarenhet och Traditon"

Alla är mycket hjärtligt välkomna och detta gäller i allra högsta grad mindre grupper i vårt samhälle som tex hbtq personer.

Välkommen!

Homeopat Christina Silve Ralph

Här hittar du oss

Silvekliniken är beläget i ett charmigt äldre hus i fräscha ljusa lokaler.

Adressen är Södra Lundavägen 10, gatan ner mellan Gästis och restaurang La Dolce Vita och kliniken ligger snett mitt emot pizzerian Mama Rosa.

Just nu kommer du endast in på den stora parkeringsplatsen (Hälsohuset och Studio S parkering) från Malmövägen, glöm inte P-skiva! Du får gärna parkera på min lilla uppfart framför huset om där är ledigt.

Ingången är mitt på huset, dörren är olåst och det finns toalett och väntrum där du kan koppla av en stund om du kommer lite tidigt.

Utbildning

christina